Novák László

vállalati ügyfélkezelési vezető
Előző Következő
Végzettség
Nyíregyházi Egyetem - Közgazdász
Tevékenységi Kör
A Generali Alapkezelő Zrt. meglévő és leendő ügyfelei befektetési igényeinek kielégítése. Az ügyfélkezelési munka megtervezése, kiadása, teljesítésének ellenőrzése, értékelése, a szervezeti egység emberi és tárgyi erőforrásaival megfelelő gazdálkodás biztosítása. Ügyfélkezelési szervezeti egység munkatársainak szakmai irányítása, támogatása, munkájuk nyomon követése.
Munkahelyek
2011- Generali Alapkezelő Zrt.
2002-2011 Cib Bank Zrt.
1998-2001 Concorde Értékpapír Zrt.
1997-1998 Procent Befektetési Rt.
1993-1997 Polgári Bank Rt.
Nyelvtudás
Orosz, angol
Egyéb vizsgák
Értékpapír jogi vizsga
Vagyon, Alap, Portfólió - VAP I. vizsga