Panaszkezelés

Tisztelt Ügyfelünk!

Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy nem teljes mértékben elégedett termékeinkkel, szolgáltatásainkkal. Tudjuk, hogy ilyenkor fontos Önnek, hogy a panaszának kivizsgálása és kezelése alapos, hatékony és késlekedés nélküli legyen, illetve minden esetben megfeleljen a törvényi és egyéb előírásoknak.

Ennek szellemében készítettük el Panaszkezelési Szabályzatunkat, mely alapján az abban foglalt módokon (szóban, illetve írásban) tudja eljuttatni panaszát az Alapkezelőhöz. Célunk, hogy minden lehetséges módon segítsük Önt a felmerült problémák megoldásában és az összes vonatkozó körülmény figyelembevételével, teljes körűen vizsgáljuk ki és válaszoljuk meg panaszát.

Panasza bejelentéséhez a Fogyasztói panasz űrlap megnevezésű nyomtatványt is használhatja. Ön helyett meghatalmazott személy  is eljárhat panaszügyének intézésében,  ebben az esetben figyelmébe ajánljuk a Meghatalmazással történő panasz intézéséhez készített tájékoztatónkat. Amennyiben nem az általunk rendelkezésre bocsátott meghatalmazásmintát tölti ki, úgy a meghatalmazás formanyomtatványunkban foglalt adatokat szíveskedjen feltüntetni a meghatalmazásában.

Letölthető fájlok